14/12-09

Idag så skulle jag och Nicklas firat 22 månader tillsammans men det sket sig =(

Saknar dej som faan baby <3

                         Jag älskar deeej verkligen så fucking mycket..

Sötnos. Ända sen första gången jag såg dig så har jag varit förälskad och kär i dig, Varenda ord jag sagt om att jag älskar dej och att jag aldrig kommer lämna dig har jag verkligen menat baby, Du ska veta att hur mycket vi än bråkade och hur mycket jag än skrek & såra dig så har jag aldrig älskat dig mindre. För du är min första stora kärlek och jag kommer alltid att älska dig som in i helvete. Vi fick en underbar son tillsammans som heter Elias och han är lik sin far upp idagen , lika underbar o söt , go <3
Jag hatar att jag sagt dumma ord till dig och behandlat dig illa , men allt är inte mitt fel , alla bråken var inte mitt fel babe. Jag har suttit och grinat nu i snart 5 timmar. Tanken på att kärleken mellan oss är slut får mig att gråta och bryta ihopa, för du är/var och kommer alltid att mitt allt och den jag älskar mest av allt <3
Om det någon gång blir vi igen så kan jag lova dig att jag ska bättra mig och nu ska jag verkligen bevisa att jag kan bättra mig ,fast jag sagt de innan och inte bevisat det. För utan dig i mitt liv så är halva mitt hjärta borta.
Står för de jag sagt från början : Du, Jag Och Elias Livet Ut <3
Oavsett vad som händer så kommer jag alltid att tro på vår kärlek och jag kommer ALDRIG sluta älska dig baby <3 Du är den bästa som finns , Du är den som fångat mitt hjärta och alltid kommer att ha det.
Min kärlek till dig går inte att beskriva <3

14/2-08 Nicklas Nyström i mitt hjärta föralltid <3

Jag Älskar  Dej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0