=)

HejHej! Jaha, då sitter man här igen och tar de lungt den lilla har nyss somnat så. I söndags var det dop för min lilla älskling och han grät ingenting , han var jätte duktig. Allt gick jätte bra och fick massor av fina presenter. Idag gick jag och elias upp vid 10.15 tiden och tog de lung sen började våra bästa år också kolla vi på de.. Sen tog vi de lungt på dagen och älsklingen gick upp vid 12.00 tiden. Vid 15.00 tiden åkte vi ut till morfar och grillade god mat. Det var väldigt trevligt och roligt att komma ut till han lite och umgås.. :) Vi åkte hem vid 21.00 tiden och är nu hemma tar de lungt och min lilla bebis sover och älsklingen sitter och kollar tv. Ska lägga mig i soffan och kolla lite tv. Godnatt sov gott. Puss hej  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0