:/

Jag orkar inte känna denna smärta i mitt hjärta, all den smärta som elias pappa har gett mig. Jag mår så dåligt och orkar snart inte mer , men jag måste kämpa för min son behöver mig ! Du skylle alltid på mig allt är mitt fel aldrig ditt, alltid jag som gör fel att är fel på mig och jag får alltid skulden. Det gör mig så ledsen . Du har sårat mig så mycket så jag gråter varje dag av smärta. Jag önskar att du kunde förstå dina fel och misstag istället för att alltid klanka ner på mig o kalla mig saker. Jag vet jag är fet och inte perfekt men du måste inte alltid påminna mig om de ! De är de jag får höra dagligen av dig !  Jag önskar att du någon gång hade kunnat spendera mer tid med elias istället för att alltid sitta hemma och kolla tv . De enda elias vill är att få en bra uppväxt men de är faan inte lätt när han har dig som pappa & inte  bryr dig om han ! Jag känner att min kropp säger stopp och att den inte vill mer :( Men jag måste kämpa för min son för jag älskar han så innerligt mycket !  Den enda äkta kärlek jag får är av min son <3  De enda jag fått av dig är smärta o massa skit snack ! Du har ristat in ett ärr i mitt hjärta som alltid kommer att stanna. Jag gråter mig till sömns varje natt för jag saknar dej men tänker på de du gjort. Jag gråter varje dag för jag tycker synd om elias att du inte tar ditt ansvar.  De är tufft att vara ensamstående mamma o alltid kämpa men jag kämpar på ! Jag kommer klara mig och jag ska bevisa det! Du har satt dina spår mig för livet men vill du ej mer så måste man ju gå vidare ! Vill inget annat än att elias ska få en bra uppväxt men de är ej så lätt om du inte försöker . Du måste börja spendera mer tid mer han för just nu så är du aldrig med elias och han märker att du ej finns där & de gör han ledsen :(  
Älskar dej min son du är mitt allt <3


Kommentarer
Postat av: ketty

Kämpa på Nikita! Du klarar det :)

2010-04-09 @ 23:06:28
Postat av: Maria

Du klarar de hära du är stark de tror jag :) kämpa kämpa.

Du är otroligt duktig som är ensamstående (L)

2010-04-10 @ 16:54:11
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Postat av: Malin uppe i Gävle.

Jag har inte ens hunnit gratulera till lille Elias än, sorry :/ Han är verkligen jättesöt! :) Jättetråkigt att läsa att killen inte bryr sej tillräckligt, förhoppningsvis vaknar han till snart och tar sitt ansvar. Och om inte, så vet jag att du klarar det där själv. Det var alldeles för längesen jag träffade dej men jag vet att du är stenhård och klarar det mest! :) Ta ingen skit och låt ingen trycka ner dej vännen :) Kram på er.

2010-04-11 @ 15:26:25
URL: http://annylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0